هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ابن بطوطه گیت دبی

یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی هتل 5 ستاره ابن بطوطه گیت است که در مرکز شهر دبی قرار گرفته است. هتل ابن بطوطه گیت دبی ۳۹۶ اتاق بزرگ و شیک با امکانات کامل و دکارسیون شیک و مدرن طراحی و در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل برای راحتی مسافران تور دبی سرویس رایگان به منطقه پالم که در ساحل جمیرا و همچنین مرکز خرید ابن بطوطه دبی که در کنار آن است فراهم کرده است. از امکانات تفریحی و آبی هتل ابن بطوطه گیت دبی ماساژ ، استخر ۴ فصل ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سالن بدنسازی ، زمین گلف, گیم نت ، کلوپ با DJ و ... مخصوص مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 7 رستوران که هر کدام انواع غذاهای متفاوت ایتالیایی, بین المللی, سنتی و همراه با منویی از غذاهای رژیمی و همچنین 2 بار با انواع نوشیدنی ها برای خوشحالی و راحتی هر چه بیشتر مسافران تور دبی فراهم کرده است. هتل ابن بطوطه گیت دبی برای کودکان مسافران تور دبی محلی زیبا و تمیز مهیا کرده است تا خانواده در رفاه کامل باشند. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد. 

امکانات هتل ابن بطوطه گیت دبی:

ماساژ ، استخر ۴ فصل برای مسافران تور دبی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب، سالن بدنسازی، زمین گلف، سرویس نگه داری از کودک، گیم نت، کلوپ با DJ، بوفه، ۷ رستوران متنوع، ۲ بار، آرایشگاه، فروشگاه، منوهایی رژیمی, فروشگاه, صرافي و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل میلینیوم پلازا دبی

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل میلینیوم پلازا است که در خیابان شیخ زاید قرار گرفته است. هتل میلینیوم پلازا دبی دارای 413 اتاق شیک که هر کدام  مجهز و تمیز می باشد. این هتل دارای 4 رستوران با انواع غذاهای متنوع و کافی شاپ برای مسافران تور دبی می باشد. این هتل برای کودکان مکان مخصوصی را فراهم کرده است. هتل میلینیوم پلازا دبیدارای استخری بسیار زیبا در فضایی زیبا با چشم اندازی فوق العاده مخصوص مسافران تور دبی می باشد. این هتل به فرودگاه بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور دبی می توانند به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل میلینیوم پلازا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر مخصوص مسافران تور دبی، سونا، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، استخر روباز و... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل داماک مزون دبی

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل داماک مزون می باشد که در یکی از مناطق شلوغ و دیدنی رو به روی برج دو قلو قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های نوساز و شیک که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از امکانات هتل داماک مزون دبی استخری بزرگ,  بازار و اتاق درمانی که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مسافران تور دبی می باشد.مسافران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری کنند.

 

امکانات هتل داماک مزون دبی:

هار خوری و کافه, اتاق های خانوادگی و وجود سالن های بازی ,نگهداری از کودک ,سالن ماساژ مخصوص مسافران تور دبی, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, خشکشویی, فروشگاه, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: